یک برنامه رژیم غذایی برای FSGS کلیه بیماران مبتلا به بیماری
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

یک برنامه رژیم غذایی برای FSGS کلیه بیماران مبتلا به بیمارییک برنامه رژیم غذایی برای FSGS کلیه بیماران مبتلا به بیماری

یک برنامه رژیم غذایی برای کلیه بیماران مبتلا به FSGS EnfermedadLos با FSGS دارند پیش آگهی متفاوت، با توجه به وضعیت بیماری، طرح درمان، رژیم غذایی و سبک خود را از vida.Un برنامه رژیم غذایی مناسب می تواند کمک به بهبود پیش آگهی بیماران FSGS و سریع کیفیت زندگی. ساخت کلیه برنامه رژیم غذایی و دوستانه به بیماران مبتلا به FSGS؟

-Keep مصرف پروتئین مناسب

بیماران مبتلا به FSGS اغلب پروتئین، بنابراین برخی از بیماران ممکن است فکر می کنم آنها باید پروتئین بیشتری برای پاسخگویی به نیاز از cuerpo.De واقع غذا خوردن، آن اشتباه است. مانند بیماران مبتلا به انواع دیگر بیماری مزمن کلیه، بیماران مبتلا به FSGS باید مصرف خود را از پروتئین محدود در حالی که همه days.This است با توجه به مصرف پروتئین اضافی باز داشتن کلیه ها و سرعت بخشیدن به پیشرفت آسیب کلیوی.

-drink مقدار صحیح مایع

از آنجا که از احتباس مایعات و سدیم در بدن، بسیاری از بیماران مبتلا به FSGS می تواند تورم و فشار خون دارند alta.Si گرفته بیش از حد مایع، آن را به حجم خون را افزایش می دهد و باعث بیشتر مایع را به حفظ فشار خون خون بالا تشدید و hinchazón.De بنابراین، بیماران مبتلا به FSGS باید مصرف خود را از مایعات و مقدار مایع شما را بستگی به درجه شدت آسیب خود را از ادم و کلیه را محدود کند.

-Follow کم فسفر و پتاسیم رژیم غذایی کم

به طور کلی، بیماران لازم نیست برای کنترل مصرف خود را از فسفر و پتاسیم، مگر اینکه کلیه های شما آسیب دیده gravemente.Si رخ می دهد که FSGS و با سطح بالایی از فسفر و پتاسیم تست شده، توجه به شامل مصرف فسفر و یا مواد غذایی حاوی پتاسیم هستند.

سازماندهی یک رژیم غذایی کم چربی

برخی از بیماران ممکن است چربی خون FSGS داشته باشد. علاوه بر این، غذاهای پرچرب، ممکن است خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی است، که علت مرگ و میر در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی را افزایش می دهد.

بالا فقط برخی از پیشنهادات عمومی تغذیه برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی FSGS هستند. برای یک لیست از مواد غذایی برای خوردن و اجتناب از، شما می توانید با ما به طور مستقیم آنلاین تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 3334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: